fbpx

Reklamacje i zwroty

NASZA PROCEDURA REKLAMACYJNA

WADA PRODUKTU聽

Sprawdzamy towar przed wysy艂k膮 i taka sytuacja praktycznie si臋 nie zdarza. Jednak, gdyby okaza艂o si臋, 偶e otrzymany towar ma wad臋 produkcyjn膮 prosimy o zg艂oszenie tego faktu z podaniem numeru zam贸wienia, 聽nazwy towaru i opisem uszkodzenia. Towar nale偶y odes艂a膰 wraz z pisemn膮 reklamacj膮 oraz otrzymanym dokumentem sprzeda偶y. Po otrzymaniu przesy艂ki, jak najszybciej, na nasz koszt wymienimy towar na wolny od wad.

POMY艁KA W WYSY艁CE

Je偶eli pomy艂ka w wysy艂ce zam贸wionego przez Pa艅stwa towaru nast膮pi艂a z winy sklepu mafaro.pl 鈥 koszty wymiany i zwrotu takiego towaru ponosi Sprzedaj膮cy. Prosimy o zg艂oszenie takiej pomy艂ki mailowo z podaniem 聽danych dotycz膮cych zam贸wienia: data zakupu oraz聽 jakiego towaru dotyczy艂a zamiana.

ZAGINI臉CIE PRZESY艁KI

Jest to sytuacja zupe艂nie od nas niezale偶na, ale na szcz臋艣cie bardzo rzadka. W przypadku zagini臋cia przesy艂ki prosimy o przes艂anie takiej informacji mailem, uruchamiamy wtedy procedur臋 reklamacyjn膮 w stosunku do firmy przewozowej. Najcz臋艣ciej 聽pozwala to szybko znale藕膰 przesy艂k臋. W przypadku zagini臋cia przesy艂ki Klient otrzymuje nowy towar lub zwrot wp艂aty.

REKLAMACJE USZKODZENIA PRZESY艁KI W TRANSPORCIE

Prosimy o sprawdzanie stanu przesy艂ki podczas jej odbioru, w przypadku, gdy nosi ona 艣lady uszkodzenia prosimy w obecno艣ci dor臋czyciela (listonosz, kurier) spisa膰 protok贸艂 zniszczenia.

Kupuj膮cy mo偶e sk艂ada膰 Sprzedawcy reklamacje dotycz膮ce zawartej Umowy pod adresem mailowym:聽sklep@mafaro.pl聽聽lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy :IDEAINVENTOR Cezary Sowi艅ski聽 czestk贸w A 24, 98-113 Buczek

Poprawnie z艂o偶ona reklamacja powinna zawiera膰 co najmniej:

  • imi臋,
  • nazwisko,
  • adres,
  • adres e-mail Kupuj膮cego,
  • dat臋 zawarcia Umowy stanowi膮cej podstaw臋 reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem 偶膮dania Kupuj膮cego,
  • wszelkie okoliczno艣ci uzasadniaj膮ce reklamacj臋.

Je偶eli podane w reklamacji dane lub informacje wymagaj膮 uzupe艂nienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedaj膮cy zwraca si臋 do sk艂adaj膮cego reklamacj臋 o jej uzupe艂nienie we wskazanym zakresie.

Sprzedaj膮cy rozpoznaje reklamacj臋 w terminie聽14 dni聽od daty jej otrzymania w prawid艂owej postaci. Odpowied藕 na reklamacj臋 wysy艂ana jest na podany przez Kupuj膮cego adres e-mail b膮d藕 na adres poczty tradycyjnej.

Przewi艅 do g贸ry
Otw贸rz czat
Cze艣膰!
W czym mog臋 pom贸c?