NASZA PROCEDURA REKLAMACYJNA
WADA PRODUKTU
Sprawdzamy towar przed wysyłką i taka sytuacja praktycznie się nie zdarza. Jednak, gdyby okazało się, że otrzymany towar ma wadę produkcyjną prosimy o zgłoszenie tego faktu z podaniem numeru zamówienia, nazwy towaru i opisem uszkodzenia. Towar należy odesłać wraz z pisemną reklamacją oraz otrzymanym dokumentem sprzedaży. Po otrzymaniu przesyłki, jak najszybciej, na nasz koszt wymienimy towar na wolny od wad.
POMYŁKA W WYSYŁCE
Jeżeli pomyłka w wysyłce zamówionego przez Państwa towaru nastąpiła z winy sklepu mafaro.pl – koszty wymiany i zwrotu takiego towaru ponosi Sprzedający. Prosimy o zgłoszenie takiej pomyłki mailowo z podaniem danych dotyczących zamówienia: data zakupu oraz jakiego towaru dotyczyła zamiana.
ZAGINIĘCIE PRZESYŁKI
Jest to sytuacja zupełnie od nas niezależna, ale na szczęście bardzo rzadka. W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o przesłanie takiej informacji mailem, uruchamiamy wtedy procedurę reklamacyjną w stosunku do firmy przewozowej. Najczęściej pozwala to szybko znaleźć przesyłkę. W przypadku zaginięcia przesyłki Klient otrzymuje nowy towar lub zwrot wpłaty.
REKLAMACJE USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE
Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki podczas jej odbioru, w przypadku, gdy nosi ona ślady uszkodzenia prosimy w obecności doręczyciela (listonosz, kurier) spisać protokół zniszczenia.
Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym: sklep@mafaro.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy :IDEAINVENTOR Cezary Sowiński czestków A 24, 98-113 Buczek
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię,
- nazwisko,
- adres,
- adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.