fbpx

🥇MAFARO ekologiczne produkty do domu słodkie zapachy leśne cytrusowe do samochodu Ludzik Mr. & Mrs

Reklamacje i zwroty

NASZA PROCEDURA REKLAMACYJNA

WADA PRODUKTU 

Sprawdzamy towar przed wysyłką i taka sytuacja praktycznie się nie zdarza. Jednak, gdyby okazało się, że otrzymany towar ma wadę produkcyjną prosimy o zgłoszenie tego faktu z podaniem numeru zamówienia,  nazwy towaru i opisem uszkodzenia. Towar należy odesłać wraz z pisemną reklamacją oraz otrzymanym dokumentem sprzedaży. Po otrzymaniu przesyłki, jak najszybciej, na nasz koszt wymienimy towar na wolny od wad.

POMYŁKA W WYSYŁCE

Jeżeli pomyłka w wysyłce zamówionego przez Państwa towaru nastąpiła z winy sklepu mafaro.pl – koszty wymiany i zwrotu takiego towaru ponosi Sprzedający. Prosimy o zgłoszenie takiej pomyłki mailowo z podaniem  danych dotyczących zamówienia: data zakupu oraz  jakiego towaru dotyczyła zamiana.

ZAGINIĘCIE PRZESYŁKI

Jest to sytuacja zupełnie od nas niezależna, ale na szczęście bardzo rzadka. W przypadku zaginięcia przesyłki prosimy o przesłanie takiej informacji mailem, uruchamiamy wtedy procedurę reklamacyjną w stosunku do firmy przewozowej. Najczęściej  pozwala to szybko znaleźć przesyłkę. W przypadku zaginięcia przesyłki Klient otrzymuje nowy towar lub zwrot wpłaty.

REKLAMACJE USZKODZENIA PRZESYŁKI W TRANSPORCIE

Prosimy o sprawdzanie stanu przesyłki podczas jej odbioru, w przypadku, gdy nosi ona ślady uszkodzenia prosimy w obecności doręczyciela (listonosz, kurier) spisać protokół zniszczenia.

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem mailowym: sklep@mafaro.pl  lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy :IDEAINVENTOR Cezary Sowiński  czestków A 24, 98-113 Buczek

Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię,
  • nazwisko,
  • adres,
  • adres e-mail Kupującego,
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Otwórz czat
Cześć!
W czym mogę pomóc?